Het dröm

Oh jag hade en het dröm inatt... Ni vet Ami James i Miami Ink, villken hunk.. Mmm! I drömmen så tatuerade han mig på axeln med en vanlig nål och bläck, ha ha. det gjorde ont som satan men ibland så lutade ha sig över mig och andades sådär lite tungt i mitt öra och kysste mig på halsen så att det pirrade till i hela kroppen. Sen så hände det faktiskt inget mer för jag vaknade, och Örjan va påklädd och skulle gå så jag kunde ju inte ta ut min, ja kort och gott kåthet på honom.

Så nu har jag ändrat mig angående det här med villken kändis man får ligga med om tillfälle uppstår utan att det klassas som otrohet.. Nämligen han, Ami James, visserligen 37år men det är ju ingen ålder.. Mmm... Oj vad privat det blev det här! =) Äh skit samma! Det är ju mellan mig och ni 9 personer som läser min blogg dagligen, tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0