Hej hej lördag!

Jahopp då va det lördag igen då! Idag jobbar jag på NH till kl15, jag hoppas på att det kommer att bli mycket att göra. Jag skulle egentligen va ledig idag men ibland måste man ju ställa upp och jobba! =)

Det blev en lite konstig kväll igår både Örjan och jag somnade på soffan runt kl22 sen väckte han mig vid kl 1 då gick vi och la oss i sängen. Ha ha.. Det vart inget rajtantajtan där inte.. =( Örjan åkte iväg imorse vid kl 7 och skulle golfa, 36 hål, fy fan! Skulle aldrig orka det han kommer inte att komma hem fören ganska sent ikväll.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i eftermiddag. Eller jag vet vad jag vill göra, jag vill gå och ta några öl efter jobbet! Får se om nån vill följa med..

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0