En duk och en lampa.


Vad tycker ni om min snygga lampa? Jag var ju som sagt ledig igår, Linda jag och brorsan va och käkade lunch sen sprang Linda och jag runt på varenda second hand butik i hela stan. Hittade lampan på myrorna, fan vad glad jag är. Tur att Linda va med och pushade annars hade jag nog inte köpt den. Hittade ett sött linne oxå.. Lampan fick jag för 95kr och linnet kostade 35kr. Villka fynd, Linda köpte en jättefin kavaj med leopardfoder 60kr och några LP skivor. Det blev ju inte dyrt alls. På kvällen gjorde jag, Örjan å Linda tacos. Eller ja Örjan åt tacos.. Sen kom Jonas och Marie förbi och kollade hockeyn. En trevlig kväll men har lite ångest över att Marie och jag skippade träningen och åt en massa onyttigheter istället.. Men ibland måste man ju bara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0