Vet inte..

Nja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig helt tom i skallen just nu.. Jag kan ju iallafall berätta vad jag har hunnit att göra idag. Som vanligt på fredagsmorgonar så har jag varit och städat på Rejlers sådär kul, efter det va jag och solade, hem och duschade och åt frukost. Blev så sugen på kaffe till frukosten vi hde bara 2 skopor kvar, som tur va så räckte det till en kopp. Fan Robban har varit här så mycke, det är hans fel att kaffet är slut., Intressant va!

Det har blivit mycket träning den här veckan, vi har provat på 3 ny pass den här veckan, bodybalance, aerobics och bodyattack.. Bodyattack säger bara my god, har nog aldrig varit så slutkörd. Kanske nångång under min "fotbollskarriär" ha ha.. När man spelade cup i 30 gradig värme. Men shit vad jobbigt men å så kul!! Igår så va vi på ett bodytoning pass, det brukar inte vara så jobbigt men efter onsdagens pass så höll både jag och Marie på att dö!!

Ehh, det känns som att det här inlägget inte blev sammanhängande för fem öre, likaså den här meningen. Skit samma! Ikväll så ska Örjan iväg till Pelle och jag ska sitta hemma själv, äta sushi och kanske ta nån bärs, kolla på Lets dance eller Så ska det låta (det börjar väl ikväll). Det ska bli göööttt!


Bild från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0