Renovering..


Hej hej..

Idag jobbar jag på Newhouse det var så himla längesen, har fixat lite extratider hos Y. Kommer att få en så urkass lön denna månad så det är sjukt vet inte hur jag ska klara mig. Även att jag har fått en fast tjänst på Nilson så är den ju bara på 20 timmar i veckan villket betyder att jag är väldigt mycket ledig så då är det ju bäst och passa på och jobba här så mycket som möjligt också...

Jag ser verkligen fram emot sommaren i och med att det här är den första sommaren på 4 år som jag har mer än 2 veckors semester.. 4 hela veckor i streck.. galet!! Wiii!! Jag vet inte riktigt vad jag och Örjan ska hitta på än men jag hoppas på en vecka i utlandet. Villket måste sparas pengar till!

Hemma så har förhoppningsvis renoveringen av vårat badrum satts igång, äntligen efter över 1 år av tjat. Det kommer att bli så himla jobbigt att inte kunna duscha hemma, vi får i och för sig låna våran utflyttade grannes badrum men ändå. Jag får börja duscha på gymmet. Sen är det ju alltid jobbigt att ha någon hemma hos en, jag är ju som sagt ganska mycket ledig i veckorna. Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med medans dom är där.. Sen vet vi ju inte hur lång tid det kommer att ta... Aja det kommer säkert att gå bra eller inte.. =)

Ikväll/eftermiddag ska jag till kvinnohälsan och göra en ny cellprovtagning eftersom den första misslyckades, så jävla kul tycker jag ju inte att det är när någon okänd person gräver i min f****,  så jag hoppas att det blir riktigt gjort den här gången.. och senare vid 19 så blir det en timma aerobics det ska bli lite roligare!!

Nä nu orkar jag inte mer, en lite uppdatering blev det iallafall. Jag lovar att det kommer lite bilder ifrån brorsans spelning i fredags också.. Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0