Ny vecka..

Jahopp då va man inte extra längre utan nu är man fast anställd på Nilson, wooohooo!!! Så himla skönt.. =) Det tog två år men det var det absolut värt!! Skumt va, det va nästa exakt två år sen... Aja! Det firades iallafall i fredags med en utgång med brudarna, det blev en riktigt trevlig kväll. Träffade brorsan också,det blev ganska mycke dansande vi härmade mamma och pappa när dom twistar.. Ha ha vi måste vart så snygga..

Jag, brorsan och Dennis... =)




Idag har jag vart ledig, igår kväll somnade både jag och Örjan halv 8 och sen vaknade vi vid 12 och gick in och la oss i sovrummet. Jag vaknade tolv timmar senare och var hur utvilad som helst. Gick till simhallen och simmade, det var inte riktigt väder för att gå ut och gå. När jag kom hem så städade jag hela lägenheten och lagade lasange till ikväll. Sen träffade jag Buffy på stan, vi käkade lunch och gick en sväng. Köpte ett par shorts och skor.. jag jag vet men dom va så fina. jag och Örjan köpte Rutiga kokboken i söndags och märkte att avsnittet om grönsaker va på finska, ha ha. Så jag var och bytte den också..

En bild på skorna, dom är mer beiga i verkligheten.. Längtar till sommaren.. Snart ska jag ivög på aerobics, vi får se hur det kommer att gå..iii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0