Mycket, mycket

Oj oj villken händelserik helg.. det har hänt mycket! =) Eller jag har gjort mycket..

Min helg börjar allt på fredagskvällen, jag slutade 19 och då var det officiellt helg. Jag gick förbi wasabi efter jobbet och köpte sushi, hem och åt.. fixa iordning mig lite snabbt och byta om. Sen mötte jag upp Linda och Ida och vi gick tillsammans till Clara. Dit kom även Bufffy och  två kompisar till Clara där blev det det gamla vanliga, vin musik och lite fuldans innan vi gick till Platens, vi kom dit ganska så tidigt och dansade till en massa dålig musik. Vad fan har hänt med fredagarna?? Aja det blev också en ganska tidig hemfärd vi träffade Örjan och tog en korv hos korvgubben. Vi fick såklart rabatt! Ha ha ! Örjan va ganska i gasen efter Thåström konserten och öldrickandet på tom mage, kul att se, hi hi. Det blev iallafall taxi hem från filbyter statyn till hemköp, ja jag vet hur långt är det egentligen men jag hade ont i fötterna och ville hem till sängen. Plus att Örjan pröjsade.. =)


Vaknade upp i ett spritosande sovrum, fy fan!! Men sånt får man ju ta =) Jag va ganska så pigg ändå så jag gick upp vid 10 och gjorde frukost, Örjan däremot... inte så pigg men han kom upp. Vid 12 träffade jag Buffy på stan för vi skulle köpa födelsedagspresent åt Sara som fyllde år samma dag. =) Grattis i efterskott.. Jag passade även på att fixa en ny mobil, jag ska få den nångång i veckan. Iiii!! Efter lite present shopping så åkte Örjan och jag till hans mamma och lånade duschen ( pga renoveringen) Gud det har nog aldrig varit så skönt att ta en dusch..

 För på kvällen så skulle ju jag iväg till Sara på födelsedagskalas tillsammans med Buffy, Marie, Jonas och Tessan. Det blev en riktigt lyckad kväll som vanligt när Sara fyller år! Vi blev bjuden på god mat, spelade pratkvarn villket väl gick sådär.. sedan hade Sara fixat en lek "Sätt näsan på Jonas" Fy fan va vi skrattade när vi såg vad det var. Hon hade printat ut en bild på Jonas och retuscherat bort näsan, sen fick man ögonbindel och en liten Jonasnäsa i handen som man skulle fästa på bilden.. Jag ska lägga ut lite bilder på det när jag kommer hem, lovar. Kvällen fortsatte på Harrys, jag lyckades få in oss före kön och trots att alla utom 2 st inte var 23. Hur bäst är man då?? Ha ha! Stolt som fan! Det var jättekul, synd bara att de stängde en timma tidigare pga omställningen till sommartiden. Jag hade lätt kunnat stanna kvar till stängning för en gångsskull!!  Vägen hem gick smärtfritt  och snabbt eftersom jag hade mosat ner ett par extra å sköna skor i väskan så att jag slapp ta taxi, ha ha!!

På söndagen åkte vi till Örjans syrra och hälsade på, jag lekte lite med Frida och så blev vi bkudna på mat och en massa fika som vanligt... På kvällen var jag riktigt trött somnade sittande framför Bond-filmen men bara några minuter.. Det här med tidsomställningen har tagit hårt på mig. Igår kände jag mig helt död på förmiddagen och det är likadant idag.. Kanske ska fixa lite kaffe?? Idag jobbar jag bara till kl 14. Egentligen så skulle jag vara ledig men passade på att hoppa in några timmar på Newhouse..

Åhh jag fick veta igår vad jag fick tillbaka på skatten... Förra året var det ju typ 9000 iår.... 10000! Göööttttt!!! Bra semesterkassa!! =) =) =) Woooohoooo!!!


Hej svejs!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0