Jag vet, jag vet..

Jag är världens sämsta bloggare.. Eller iallafall under den senatse tiden. Jag orkar bara inte, sen känner jag att jag inte har nåt intressant att berätta, jag jobbar och tränar. Det händer inte mycket i mitt liv!!

Eller jo Örjan gjorde en dum grej i måndags.. Han va ju på LHC-Skellefteå matchen, LHC förlorade ju efter en jävligt lång förlägning. Jag gick och la mig vid 12 då va inte Örjan hemma men jag tänkte att han gick och tog en öl efter matchen men han hade varken ringt eller skickat ett sms. JAg somnade iallafall, vaknade vid halv 2 och fortfarande ingen Örjan hemma. Då blev jag lite orolig men tänkte att jaha då gick dom kanske ut då i och med att det va sista matchen och allt. Fortfarande inget sms, men jag somnade om och vaknade KVART I 6!!! Ingen Örjan hemma, då fick jag hjärtklappning kan jag lova... Tänkte att han kanske blivit tagen av polisen, eller hamnat i bråk och ligger död i nått hörn nånstanns. Livrädd.. Då ringde jag och han svarade nästan direkt ganska så glad i hatten. Han va hemma hos en kompis och drack folköl och lyssnade på Winnerbäck, jag va lagom road men skönt att han levde. Fy fan va arg jag va, typ första gångern som jag har blivit riktigt riktigt arg på Örjan. Han kom hem nån timma senare men då sov jag, jag gick upp vid 8 halv 9 och började damsuga. Jag ville ju straffa honom lite men jag hade planerat att städa eftersom jag va ledig den dagen.  När han vaknade så bad han om ursäkt och jag sa att det är klart att han får gå ut men ska han vara borta så länge en måndagsnatt så skulle det va skönt att veta var han är och det förstod han ju... Så det är lite kul att det är han som tabbar sig för en gångs skull och inte jag.,..

Aja nu vet ni...


Jaha jag ska jobba idag börjar kl 1, sen så ska jag och Marie iväg på bodytoning. Jag är så slut i kroppen efter veckans träning i måndags va vi på bodyattck, tisdags spinning och igår bodyattack igen. Det kan jag lova att jag inte gör om, bodyattack 2 gånger så när inpå varann.. Fy fan träningsvärk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0