Snart semester!

Hejsan på er! Kan ni tänka er att jag snart har semster? Det är bara en vecka kvar nu nästa onsdag jobbar jag min sista dag innan semestern som för ovanligheternas skull kommer att vara i hela fyra veckor...Wooohooo!! =) Vi har dock inget planerat och jag känner mig lite stressad.. Men är det inte meningen att man på semstern ska ta dagen lite som den kommer? Jag ska försöka mig på det iallafall!! Det enda som jag har bestämt är att det kommer att bli en massa sol, snälla kan jag inte få ha lite tur med v'ädret för en gångs skull? Det vore faktiskt trevligt..=)

På lördag blir det födelsedagskalas, den här tanten fyller 23.. Ha ha, nävars men snacka om att tiden går fort! Snart står man väl här och fyller 33 helt plötsligt, skulle inte förvåna mig. Erik tar studenten på fredag också tycker lite synd om dom eftersom det verkar som det ska regna hela dagen.. Iofs på min student regnade det under hela vårat utspring och när vi åkte traktor. Men vi hade det kul ändå! Fan man kanske skulle ta och rota fram sin vita kavaj det är ju tydligen inne nu, men frågan är om jag tycker att det är så snyggt? Hmm..



Bild från champange-frukosten med brudarna från hotell-resturang och handel.. utan regn dock, jag längst fram med bruna ben.. hi hi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0