Helgen

Helgen har varit riktigt trevlig och alldeles för kort!
 
I lördags kväll så va jag på inflyttningsfest med Jonas och Marie, det va trevligt, trångt och lite pinsamt. Jag och Marie satt i sängen när det plötsligt knakade till och madrassen sjönk ner typ nån decimeter i sängstommen. Pinsamt att pajja nåns säng speciellt på det sättet för det betyder att vi två va lit för tunga.. Ha ha! Eller kanske dålig kvalitet på sängen, vi kan ju hoppas! Jag och Marie drog till Mörners och tog en öl, jag va ganska så kalajsig som vanligt. Sen gick vi till Platens snacka om att det va typ 1km kö överallt tur då att vi fick slippa kön. Hade aldrig pallat att stå där i en timma..Efter ett tag kom Jonas och dom andra grabbarna, dum som man är så gick jag hem vid typ 2. Varför ska jag alltid gå hem så tidigt då?  jo jag känner att jag har blivit för full och pallar inte längre... måste lära mig att dricka lagom!! Fick sällskap hem av en gammal utländsk man hem, fråga mig inte varför men han berättade iallafall om sin familj som fortfarande va kvar i hans hemland och att han försökte fixa så att dom fick komma hit. Jag tyckte att han va jättetrevlig men kanske lite läskigt att låta en gammal gubbe följa mig hem, men som sagt han va genomsnäll. Tror jag,,,=) Örjan sov på soffan när jag kom hem, som vanligt!!

På söndagen så degade vi i soffan nästan hela dagen, kollade på the office såklart. Bara 3 avsnitt kvar... Har beställt säsong 3 nu också..Jippi!!

Jo föresten fick äntligen min förenade julklapp av Örjan i lördags också, två berlocker till mitt Thomas Sabo armband. Min födelsesten och Örjans födelsesten. Försökte skicka en bild på armbandet från mobilen till bloggen men det verkar inte funka.. =(

Nä nu vill jag att klockan ska bli 18 så jag får gå hem... 5 timmar kvar! Hatar måndagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0