Trött, trött..

Fy jag är så trött. Det kan bero på att jag gick och la mig sent, när jag väl gick och la mig så kunde jag inte sova och när jag väl somnade så drömde jag mardrömmar.. =( Det var ingen bra natt för min del!

Jag satt uppe och kollade på the office såklart, fick hem säsong 3 igår. Gick och la mig vid halv 1, Örjan hade somnat på soffan för längesen. Ni vet hur det är... När jag skulle försöka somna så låg jag och tänkte på allt möjligt som jag alltid gör, jobb, kläder, pengar.. När jag somnat drömde jag en skum dröm, ni vet Madonnas video till 4 minuites då är det ju som nånting som slukar allt och alla.. som hon och Justin försöker komma bort ifrån, ni vet! Ha ha! Det drömde jag och att jag fick fly ensam och livrädd, =( Det kanske inte låter så läskigt men det va det. Så idag är jag trött!!

Och som vanligt ett mycket intressant och givande inlägg..

Lyssnar föresten på Anna Ternheims skiv, har väl gjort det hela dagarna sen i måndags. Först tycket jag att det va skit men efter några lyssningar så börjar det faktiskt bli bra. Kanske ingen musik att lyssna på om man vill bli glad och på toppen humör. Det är inte direkt några fartiga låtar men behagliga!

Zzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0