Torsdag!

Ja nu är jag inne på min tredje lediga dag irad. Måste faktiskt erkänna att det är ganska så tråkigt att vara ledig mitt i veckan speciellt tre dagar. Plus att jag bara ser pengar flyga förbi när man bara är timanställd så vill man ju jobba så många timmar som möjligt och på tre dygn så finns det ganska många timmar. Aja jag har hunnit och göra lite saker iallafall. Igår gick jag upp vid halv 7 för jag och Marie skulle träffas kl 7 och gå och simma, fy vad tidigt det va! Men det gick bra ändå tog ju en liten tupplur när jag kom hem. Sen träffade jag mamma och vi åkte ut till ikano, mamma bjöd på lunch och så handlade vi lite bra-att-ha saker på Ikea. På kvällen åkte jag och Örjan till hans mamma och bjöds på mat. Mammor är allt bra att ha..!!

Frågan är vad man ska hitta på idag bara, skulle behöva städa.. Men vi får se ska kanske träffa Sara och Sara sen, ska försöka att göra något som inte kostar pengar för det är något som jag inte har mcyket av för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0