Surround problem

Jo som vanligt så krånglar det ju alltid med allt när jag och Örjan köper något elektroniskt. Och efter jul så köpte vi ett surround system så att vi skulle slippa våran enorma stereo och naturligtvis få bra ljud till tvn... Men så blev det ju inte, Vi fick byta själva dvdn en gång pga att nån fläkt i den överröstade själva ljudet  och den nya vi fick va precis likadan. Så vi lämnade tillbaka skiten.... Iallafall det som känns mest jobbigt är att jag har köpt första säsongen av det amerikanska The Office, och så kollade vi på den med det nya surroundet och dvdn. Igår när jag skulle öppna fodralet till The Office så märkte jag att den va tom. Helvete den sitter kvar i dvdn som vi har lämnat tillbaka!!!

Aja nu kostade den bara 49kr, ha ha! Men ändå... Har ju iofs fodralet kvar så jag kan ju bränna ut säsong 1 på en skiva. Jag är en sån person som gärna vill köpa filmen eller serien som jag tycker om istället för att ha en massa tråkiga brända skivor eller bara ett namn på datorn.

Så nu har jag beställt säsong 2 på cdon, får se hur jag gör med den första, om jag köper en ny eller bränner den som jag egentligen inte tycker om men jag har ju det riktiga fodralet iallafall...

Oj oj, nu har du läst ett långt inlägg som inte är ett dugg intressant , grattis!! =) och tack,,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0