Skunk

Kommer ni ihåg skunk?? Det var iallafall den första "communityn" som jag gick med i när jag var 13-14 år. Den finns fortfarande kvar, så i brist på annat att göra så gick jag in och kollade. Jag hittade några bilder som jag hade på min sida coolt att dom fanns kvar. Kollade lite på villka grupper jag var med i.. man kan ju säga såhär att man va ganska stolt över att va från Grebo då villket märks på namnen Absolut Grebo, Jag älskar Grebo, Jag bor i Grebo, Vi Grebo-bor, Stolta Greboneser, Grebo city och kanske den bästa G.P.Å.S.H (Grebo Power Åtvid Suger Hårt) 

Gå in och kolla på era gamla skunkar!!

Några bilder, tagna typ 10 år sen... Fy fan!!



På min sida står det även en beskrivning om mig:

Jag är en GLAD tjej som gillar att FESTA!! Jag bor i Grebo det ligger utanför Linköping! Jag går i skola i Åtvid som suger och gillar att vara med mina kompisar, att gå på Lyktan och skunk såklart!! Men att gå på Folkan är det roligaste som finns och att vara kär så klart! Och sen så vill jag säga att Grease är nästan den bästa filmen i hela världen!!!Jag älskar alla kompisar.. Snälla mezza mig nuförtiden så får jag inte så många mezz! Det var bättre för... *snyft* / LOVE YA! Kramizzzzzar Elin!! That´s my name don´t wear it out!!
 

Snacka om fjortis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0