Nyårsafton




Då blev det ännu ett nytt år... Snacka om att tiden går fort!! Jag hade ett bra nyår iallafall, vi åt jättegod mat, såg på Grevinnan och betjänten, spelade poker ( som jag faktiskt vann första gången, andra kom jag 2a och den sista så åkte jag ut först. Men säkert för att jag blev fullare och fullare, tjänade 150 kr! =)  Det dracks whiskey, tycker inte om det men det va nästan ett måste. Sen sköts det raketer, snacka om att man eldar upp pengar fan va dyra raketer är....

Ojj fan va mycke klockan va måste dra och packa. Susse och jag ska till simhallen och simma... Nähä!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken jävla fyllebild det är på mej...hahha...fyy fan

2009-01-06 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0