Hockey


Ja ikväll ska jag och Örjan gå och kolla på hockeyn. det är tydligen också uppvärming (öl) på Platens kl 15.30.. Får se om jag går dit, jag jobbar ju till 15 och måste hem och äta och snygga till mig lite.. Kanske hinner med ett vil också... Funderar på att ta en sväng på stan nu när jag slutat har ju en timma på mig att göra av med pengar, det är nog inga problem. Vi får se om det blir nån utgång ikväll också, skulle höra av mig till brudarna efter hockeyn. Det blir nog en trevlig helg det här =)

Igår kom Marie förbi när jag slutade och vi gick och köpte med mat och vin hem, sen kom Sara och Sara förbi. Vi kollade på Let´s dance, drack vin och snackade skit. Framåt 23 så gick jag, Sara och Marie upp till Mörners och tog några öl. Det blev en jävligt trevlig och skön fredagskväll, fast även om det inte dracks så mycket så känner man av det idag ändå. Men inte lika mycket som man brukar... Det måste iallafall göras om...

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0