Hej helg


 Helt sjukt vad fort veckorna går. I och för sig så står man ju snart här igen och det är måndag. Det känns ju lite sådär men ser verkligen fram emot helgen. Har ingenting planerat, jobbar idag och i eftermiddag är det handboll kl15.30 va? Jag är ju ganska sugen på att gå ut, som vanligt, vi får se vad som händer.

Igår va jag och Marie och simmade, vaknade 10 min innan jag skulle möta Marie alltså kl 6.40.. men jag hann. Så det har blivit 3 gånger den här veckan, duktigt!! Tänkte köpa nåt kort så att man får både simma och träna för 260 kr i månaden, hur billigt som helst ju..  Så att man kanske kan gå ner några kilon till sommaren =)

Pissväder är det också, undrar vart alla kunder är nånstans??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0