Fredag

Ja då va det äntligen fredag, jag har ju iofs inte jobbat sen i måndags men man ser ju ändå altid fram emot helgen. Jobbar både lördag och söndag men det ska bara bli kul plus att jag måste verkligen ha pengarna. Ikväll hade jag tänkt att sitta hemma med en flaska vin, Lets dance och kanske lite popcorn. Örjan ska till Pelle och spela tv-spel.. ha ha!!
Men så smsar Sara att hon kanske ska gå och bowla.. Hmmm..?? Tål att tänkas på! Har iofs ont om cash och ska jobba hela dagen imorn.. så det blir nog soffläge iallafall, ser faktiskt fram emot det.

Men som sagt jag hinner nog ändra mig tio gånger innan jag kommit hem...

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!!

puss puss



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0