Grattis i efterskott!

Ett stort grattis till mig själv, missade bloggen födelsedag. Den 31 januari fyllde min bogg 2 år!!!!

Jahopp och vad kan man säga om det senaste året då? Nja allt har vart som vanligt, jag har vart minst lika dålig på att skriva inlägg, har dock ökat lite i besökare villket är ganska så trevligt =)

Mitt liv har inte förändrats så mycket heller, Örjan står fortfarande ut med mig, vi bor i samma lägenhet och jag jobbar kvar på samma ställe. Har dock en möjlighet till att få en fast tjänst på ett av dom. Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Har lovat mig själv att ta körkort iår, såg att mitt leg går ut i november och det vore ju ganska sjysst att byta ut det mot ett körkort istället, eller hur?? Måste ta tag i det här nu...

Jo en ny sak är att jag har börjat att träna på sporthallen/simmhallen så det blir en härlig blandning av olika pass, simning och morgonpromenader. Nu jävlar ska fläsket bort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0