Fredag..

Fredag igen och jag har varit ledig hela dagen. Men det har ju inte stoppat mig från att va på jobbet idag, det var vår älskade butikschef Annelies sista dag =( Lite små ledsamt..  Hon bjöd på mat och blåbärspaj, mums!

Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och tänkte boka lite pass till veckan! det här med träningen är riktigt riktigt kul.. Nästa vecka blir det spinning, bodybalance, bodytoning och simning =) Jag och Marie gick på ett step pass i veckan, fy fan va svårt. Snacka om att man har dålig kordinationsförmåga, jag hoppade runt som en yr höna. Steppen på bodytoningen är väldigt mycket enklare som tur är!!

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och kolla på fjärde säsongen av the office!! Wii.. Älskart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0