Fredag igen

Hej hej..

Har inte skrivit något nu på ett tag. Jag har inte riktigt orkat för jag har jobbat mycket och tränat. Men skit samma idag är det fredag och jag är på topp. Träffade äntligen Clara igår på Gina Tricot, första gången på typ 2 månader och som vanligt så vart det en massa spontan köp. He he! Vi bestämde oss för att det blir partaj ikväll villket jag ser fram emot som fan!!! Det ska bli sååå kul! Nä nu ska jag fixa iordning mig lite tänkte ge mig ut på stan och leta efter ett par svarta jeans med hög midja innan jag börjar jobba!! Intressant.. ha ha!




Lite bilder från förra helgen..


Inte en så mysig bild kanske, skar mig som bara den i lördags. Undvik att skära lök när du är berusad, då kan detta hända! Jag hade tur att nageln var ivägen annars hade jag nog haft en fingertopp mindre.. =)



Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0