Tre dagar till jul!

Nu är det bara tre dagar kvar till julafton. Jag är inte riktigt klar med alla julklappar än men det ordnar sig. Ser så himla mycket fram till att bara få va lite ledig, Örjan ska va ledig 11 dagar i rad under jul å nyår, jag har 5 dagar.. utspritt.. 

I helgen har det hänt en massa grejer förutom att jag har jobbat så har det fixats julbord här hemma tillsammans med alla brudar, Jonas å Bobban. På lördagskvällen va det personalfest hemma hos Kicki.. En riktigt kul helg, ska lägga upp lite bilder senare.

Nu ska jag försöka röja lite här hemma efter helgens bravader!



Gamla bilder från våran tripp till norköping för att kolla på Mustasch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0