Torsdag.

Idag är jag ledig! Så himla skönt. Nu på morgonen så har jag varit å städat på kontoret och pratade äntligen med chefen om att jag tänkte sluta. han vart inte så glad över det och undrade om det fanns nåt han kunde göra för att jag skulle stanna. Men jag orkar verkligen inte mer... Men nu lovade jag att stanna kvar tills dom hittade nån annan, och jag skulle oxå se om det va nån som kunde ta över efter mig. Så vi får se, nån borde det ju finnas där ute som vill tjäna en extra slant i månaden..?


Nu har jag ätit frukost så nu måste jag ta tag i städningen här hemma..=(  Vid 11.30 ska jag träffa mamma och pappa på stan och äta lunch. Dom skulle tydligen köpa julklappar. På tal om julklappar så börjar jag bli så stressad, jag vet inte riktigt när jga ska ha tid. Jag jobbar fram till den 23:e.. iofs så är jag ju ledig lite däremellan men ändå!

Nä nu ska jag dra fram golvmoppen och julpynta lite! Jippi.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0