Morgonpromenix

Jag trotsade snö, blåst och halka imorse och begav mig ut på en liten promenad... Det va faktiskt riktigt uppfriskande och lite mysigt med all snö. Kramade första snöbollen oxå. Ha ha! Nu sitter jag här nerbäddad i soffan, för jag blev ganska frusen ändå, med den urgosiga pläden från chili och harprecis ätit frukost.

Jag hade tänkt att försöka ta tag i mitt liv igen, träningen måste bli mer seriös som innan sommaren å jag måste försöka få pli på min sömn. Det har blivit en ond cirkel går upp sent å sen kan jag inte sova på kvällarna. Eller ja det blir väl mer nätterna. Sen ligger jag och tänker på en massa saker när jag ska sova, kläder, julklappar, träning, jobbet.. Sånna saker som kan göra mig skitstressad och gör så att jag inte kan sova.

Ny livsstil??



Stångån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0