Måndags middag!

Igår så va jag å brudarna på Nilson ute och åt. Pernilla tog med oss till Tapas, jag har hört både bra och dåliga saker med det stället men jag tyckte bara att det va skit bra. Så himla god mat, jag måste verkligen gå dit snart igen och äta! Det var en riktigt trevlig kväll och Pernilla lekte jultomte och delade ut jättefina julklappar... Tack!


0-1629c3f94b4a1eeed4efffbc69ce148a.png















Idag skulle jag egentligen vara ledig men lovade Y att jobba hos henne (jag är ju ändå ledig på torsdag) och det är ju alltid trevligt att tjäna lite extra pengar. Fast skulle egentligen behöva röja hemma och julpynta lite, men det blir nog ingen julgran iår heller.. Så jobbig att ta ner ju! Men mysig.. Aja vi får se!

Läste ut tredje Twilight-boken igår å det var inte utan ett par tårar som jag läste de sista sidorna! Åh stackars Jacob! =( Tänkte börja tjuvläasa det fjärde lite på jobbet. Det är ju svårt att hålla sig, måste få veta hur det slutar och jag är ju bara 500 sidor ifrån nu. Så nära.. =)

Puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0