Julbak!

I tisdags så gjorde jag och Malin julgodis. Det blev Rocky roads, smörkola med lime (som vi glömde att ha i så vi fick "strössla" det över ist, funka..) och ckoklad kola som blev så himla god. Smakar som kolorna man brukade köpa för 1 krona i affären. Mmm..  Det blev några små tabbar som att vi glömde limen, smälte chokladen i omgångar till Rocky roadsen (snacka om försvenska ordet) villket gjorde att det han att stelna för tidigt. Otålig som man är så väntade jag för kort tid med att skära upp smörkolan, efterspom den hade stått så kallt så kan man mer säga att jag bröt sönder den. Aja men det blev gott iallafall.. Susse kom förbi en sväng oxå på lite glögg och skitsnack .

Nu har jag äntligen läst klart twilight-böckerna. Nån som vill veta vad som händer? Jag berättar gärna! =) 




Kommentarer
Postat av: M

Ja tänk om man vore en slickepott!

; )

2009-12-17 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0