Skön helg!

För min del så har det varit en ganska lugn helg, efter jobbet i fredags så köpte jag med sushi hem och kollade på Sagan om ringen hela kvällen. Jag hade glömt bort hur bra dom filmerna är och jag sitter hela tiden och är så fascinerad över ja allt egentligen. Först hur någon (Tolkien) kan ha haft sån jäkla fantasi och kommit på allt oxh sen villket jävla jobba att göra filmen. Jag tycker iallafall att det är helt sjukt och bra såklart. Örjan var och fiskade kräftor hela natten och jag som inte tycker om att sova själv=( Med tänd lampa så funkade det och så ligger jag och klammrar mig fast på hans sida av sängen det luktar ju så gott!!

På lördagen jobbade jag, inget speciellt förutom att det va ganska så ok med folk vilket va kul! På kvällen så gick jag och Örjan ut och käkade efter ett tips av Thomas och Kriss så hamnade vi på Sangria det värsta med när man inte har bokat bord är att man får skitbord.. Först ville servitören sätta oss imellan ett fyrabord och ett annat tvåbord jag lovar det kan inte varit mer än 30cm mellan borden. Känns ju som man sitter tillsammans med en massa människor man inte känner jag vill inte att dom ska sitta och höra vad vi pratar om. Så vi sa nej tack och servitören visade oss ett annat bord villket låg likadant så vi sa nej igen då visade han ett bord som stod precis vid trappan jätte avskilt och bra... Perfekt! Vi tog tapas till förätt sen tog Örjan Pepparstek och den va super god. Dum som man är då tog jag lammet, själva lammet va gott men resten av rätten va inte riktigt i min smak. Men mätta blev vi nästan lite för mätta.. Sen gick vi ner till the Champ och träffade lite folk och tog några öl, vi va nog hemma innan tolv så även om man va lite lullig när man gick och la sig så mådde jag kanon igår och va redo för ännu en dag på jobbet.. och helgen slutade som helgen började med Sagan om ringen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0