Dubbelgångare

Det finns tydligen någon som heter Sabina som är väldigt lik mig. Jag har haft folk komma fram på jobbet och frågat om  vi är släkt och igår så va vi en sväng på Platå då en tjej kommer springande mot mig och börjar pussa och krama på mig. Jag hade ingen aning om vem tjejen va och när jag inte kände igen henne så tittade hon på mig som om jag va dum i huvudet.. och jag trodde att jag va dum i huvudet oxå, varför kände jag inte igen henne hon som tydligen visste vem jag var.   Jag frågade om hon trodde att jag va Sabina och det stämde hon bad om ursäkt och skämdes nog ganska rejält...

Men min fråga är vem är den här Sabina??  Någon som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0