Torsdag

Ännu en dag med ledigt, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sitter och försöker ringa mamma och se om hon vill gå å äta lunch men hon svarar inte.. Det finns egentligen en massa saker jag skulle kunna göra här hemma som städa och diska mm, men jag orkar bara inte. Ibland får man väl strunta i sånt utan en vettig ursäkt?

Det händer lite roliga saker nu i helgen, imorn kanske det blir middag hos Sara hennes liv tog en helomvändning igår och snabbt gick det, jag är så glad för hennes skull men det är tråkigt för oss andra att vi hädanefter kommer att ha ännu en vän långt långt borta från linköping=( 

På lördag så ska Örjan och jag ut och äta, senast vi gjorde det va typ när jag fyllde år förra året så det är verkligen dags.. Man måste unna sig sånna saker oftare och det ska bli jättekul att göra nåt bara Örjan och jag..
 
Nä måste börja fixa iordning mig, fick ta i mamma hon kommer snart.. (kanske hon kan diska=)



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0