Stockholm och födelsedag

Igår så fyllde Örjan år och jag höll nästan på att glömma bort det, oops. Kom på det i lördagsnatt av någon underlig anledning.  Kort tid att hitta på en födelsedagspresent men det blev bra till slut och Örjan blev nöjd men det hela blev ju inte enklare av att jag va i Stockholm igår. Jag va där med Yvonne va på NH´s showroom och kollade på sommarkollektionen sen gick vi en sväng på stan. Bara för att jag hade laddat en massa för shoppingen så hade jag det jättesvårt att hitta något plus att det va så himla mycket folk överallt. Inne på Zara trodde jag att det var rea för att det var så mycket folk och dom bara slet ocg drog i allt, helt ganla. Men det var inte rea allt va bara som vanlig.. Fy fan för att jobba där.

Däremot så är Stockholm en riktigt vacker stad jag skulle vilja åka dit mer när man har lite mer tid på sig. När man var yngre och åkte till Sthlm så gick man bara fram och tillbaka på drottninggatan, men det finns ju så mycket mer..


Tyvärr det ända kortet jag tog men det är ju alltid nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0