Sköna gröna Grebo

Då va ännu ett år gånget och ett sköna gröna Grebo avklarat. Som vanligt så blev det lite förfest hos familjen Öberg vi hade sån himla tur med vädret, inte ett regnstänk på hela dagen..




Bengt ville gärna va med i bloggen... =)


Vi som gick lite tidigare till klockarängen, såg en snopp på vägen inte så trevligt.. (Den låg inte på vägen)? Ehh?
Skyl er pojkar!


Malin var väl förberedd med regnjacka, sittunderlag(se bild), pannlampa och reflex.. Alltid redo!



Älsklingen och jag, kvällen slutade sådär.. men nu är vi sams igen.


Svensk punk var riktigt bra.. jag tyckte om dom röda skinnbrallorna! Ha ha


Jag, Linda och Johanna..

...................................................................

Det är tur att man har vänner och en pojkvän som inte riktigt har tröttnat på mig än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0