Ny vecka


Då va det ännu en ny vecka, har varit duktig och varit ute och gått nu på morgonen. Nu sitter jag i soffan och har precis ätit frukost. Sitter och funderar över vad jag ska göra, börjar inte att jobba fören kl 1. Hela min garderob ligger slängd i sovrummet det måset vikas och stoppas undan plus all ren tvätt från i tisdags måste plockas upp. Vi har en massa disk och det är allmänt stökigt i lägenheten.. =( Men egentligen så vill jag bara sätta mig på balkongen och fortsätta att läsa The dirt ni vet Mötley Crües självbiografi den är verkligen superbra. Hmm..

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att skriva nu under sommaren men först va det semester och efter semestern så har jag jobbat väldigt mycke. Men den här veckan ä chefen tillbaka från semestern så nu blir allt som vanligt igen och förhoppningsvis mer uppdateringar. Jag ska försöka... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0