Villken helg/vecka!

Snacka om att sommaren har kommit tidigt!! Så härligt väder det har varit.. =)

Veckan har faktiskt knalla på bra, det har inte gått så bra med träningen av tre bokade pass tog jag mig bara till ett, hmm.. Det blev torsdagens bodytoning, det är det roligaste. De andra försvann pågrund av ljuspartyn å baksmälla! =) Marie stod för det ena och jag det andra =) För efter bodytoningen i torsdags så drog Linda och jag till invigningen av Sliver, Örjan hade dragit till Mattes land och skulle sova över och jag var ledig på fredagen, Perfekt!! Det blev en trevlig men o så blaskig kväll... Det är farligt att bli bjuden speciellt på sprit, att man aldrig lär sig. Linda fick typ bära mig hem, ha ha!! Stackarn!

På fredagen åkte vi hem till grebo, låg på Lindas altam hela dagen och solade och lyssnade på Arvingarna. Så bra, men så dåliga =) Örjan kom och hämtade mig på kvällen det blev en lugn fredag med andra ord..

På lördagen jobbade jag, vi hade hoppats på en massa folk men så blev det inte riktigt, ganska bra men inte som förväntat! Det hände en rolig sak också .. en kund frågade om jag ville fika med honom nån dag, han hade vart nere och köpt ett par skor av mig sen kom han tillbaka efter några timmar och frågade. Han va sååå nervös, jag tackade ju naturligtvis nej och sa att jag va upptagen.. ! Men så jävla modigt gjort villken kille, eller hur? Han va jättesöt i 30 årsåldern han hittar säkert nån annan att fika med. Laila tyckte att jag kunde ha sagt att hon va intresserad.. ha ha! "Nej tyvärr jag är upptagen men min kompis skulle vilja" .. Nej tror inte det!

På kvällen så var jag bjuden hem till Malin på en massa mat, frågesport och gammal disco-nostalgi.. =) Tack alla brudar och speciellt Malin för en riktigt lyckad kväll!! Maria stod för kvällens tuttchock, ha ha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0