veckan

Fy vaknade upp imorse med lite ont i halsen, IGEN!! Jag vägrar att bli sjuk igen det har typ tagit 2 veckor för mig att bli friskt från förkylningen.. =( Jag och Marie ska ta tag i träningen igen imorn vi får se hur det kommer att gå efter 2 veckors uppehåll. Hoppas man inte har tappat för mycket.. det ska bli så skönt att komma igång igen. Jag måste verkligen skärpa mig när det gäller morgonpromenaderna också, har undvikit det pga av att vi inte har haft någon dusch hemma. Men nu är ju den fixad så nu har jag egentligen inga ursäkter.. Förutom imorse då det va dåligt väder, ha ha ha!

Så vad händer annars i veckan då? Jo ingenting förutom att jag jobbar då och träningen såklart. Det ända jag har att se fram emot är helgen egentligen.. Förutom att jag jobbar då men det är ju skönt mä helg iallafall å lite fest!

Kram  på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0