Rock i Konsert och Kongress

Rockweekend kom till Linköping, mest för min del så drog ju Mustasch men väl där så va det riktigt värt att betala 400 kr för alla dom andra banden oxå. Mina ny favoriter är helt klart Dead by April, dom va jättebra hade aldrig hört dom förut om man inte räknar Robinson-reklamen men då hade jag ju ingen aning om att det va deras låt. Lite my cup of tea, ha ha ha! Eftersom jag hade vart sjuk hela veckan och fortfarande lite dålig så va min plan att dricka mig frisk och det gick ganska så bra för av det jag minns så mådde jag ganska så bra.. villket tyvär inte är så mycket... =) ha ha! Vaknade upp med alla grabbar i Dead by aprils autografer på armen, en jävla huvudvärk och en försvunnen legitimation. Bra Elin, bra!!


Kicki gör något ?? Rufsar håret eller spänner musklerna..



Pia och Laila målar naglarna..


Jag å Kicki


Dead by april, mina nya favvisar.. ha ha!


Heat, så ful skjorta..



Jag å Laila


Höjdpunkten Mustasch, så bra!


Några grabbar ur Renegad five dricker bärs å äter macka.. ha ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0