Lite bilder







Hej hej, det var ett tag sen jag skrev något. Det beror på att jag har varit sjuk och är fortfarande. Är hemma från jobbet idag för att tillfriskna. Har fått en riktigt hemsk förkylning, jag hade så jävla ont i bihålorna igår men mår bättre idag.

Bilderna är ifrån fredags och i lördags.. I fredags grillade vi hemma hos Buffy å Bobban, så himla gott men jag gick hem ganska tidigt för det va i fredags som jag började må dåligt. I lördags så jobbade jag hela dagen och eftersom det var så himla fint väder så gick jag och Laila en sväng till Mörners... Det blev en billig eftermiddag =) 49kr var för 2 öl korg klyftpotatis och aoli och en skål jordnötter.. Ha ha! Vet inte riktigt vad som hände.. =)

Imorn fyller Buffy år.. jag, Laila och Kicki ska till konstert å kongress å kolla på några band som spelar, bla Mustach.. typiskt att man skulle bli sjuk. Det va samma sak sist vi gick ock kollade på dem..  Men jag ska bita ihop, jag tror att det kan bli skit kul!

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0