Körkort!!

Hej på er!! Villket underbart väder det är ute... jättevarmt i solen!

Ikväll ska jag och Örjan på en handledarkurs, så att jag kan få börja övningsköra mä Örjan!! Det kommer nog att gå bra, frågan är bara hur det kommer att gå sen när vi ska börja köra. Jag vet att han kommer bli vansinning på mig och jag på honom, kanske inte det bästa för förhållandet... Ha ha! Men nu ska jag fan ta körkort.

Jag fuunderar på att köpa en glass och sätta mig på balkongen när jag kommer hem.. Måste städa den snart, det är fullt med gamla fimpar och en massa kartonger från alla plattor öl som har förtärts under vintern.. Usch!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmer alltid mig ....när jag fyller...=P

susse

2009-04-08 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0