Roligt

Shit vilken rolig lördag det blev! Hela gänget va hembjudna till Jonas och Marie på födelsedagsfest, det bjöds på Jonas omtalade fläskfilegryta.. Mmm! Den va riktigt god.  Sen spelades det Buzz, Jonas å Clara vann. Jag å Örjan som tyckte att vi hade tränat så himla mycke helgen innan men icke. Tror vi kom trea.. =( sen kom det en massa annat folk, festen blev tydligen lite små dramatiskt efter att vi brudar drog in till stan, Örjan slog en kille på käften men han förtjänade det kanske.. =)

Vi brudar drog iallafall till Platens efter att vi hade sprungit mellan varenda jävla bankomat i hela stan för att slippa kö. Det gick ju inte så jävla bra men vi fick ut pengar till slut...

Det va faktiskt roligaste kvällen på länge, jag å Örjan drog dock hem ganska så tidigt. Gick förbi en sväng till Burger King, där såg vi Henrik Hjelt ( han såg ganska härgad ut i verkligheten måste jag säga) töntar försökte ta kort på honom när han satt å åt.. Som sagt töntar! Örjan å jag sprang hem å tryckte i oss maten. Finns det nått godare fyllekäk än BK?

Vaknade upp på söndagen å mådde riktigt bra, det va nog för att jag drack ganska mycke vatten under kvällen.. Varför gör man inte det varje gång som man dricker alkohol? Man mår ju så mycke bättre dagen efter. det var ju tur för att jag jobbade nämligen mellan 12-16! Seg söndag men nu ä den över, så jävla gööött!! Nu är det en ny veckan å i helgen är jag ledig, längtar så!

Här kommer en liten bild från Platens, mongon!


Kommentarer
Postat av: Susse

hahha va det så bilden vart--så jävla rolig kolla allas ansiktsuttryck....

2008-10-14 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0