Ok...!

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen..  Förra veckan va fullproppad med jobb likaså helgen, jobbade både lördag söndag. Både kul men jobbigt.  Så vad haf hänt den här veckan då? Jo i torsdags så va vi på Nilson på en föreläsning med Lasse Eriksson som hette "Alla är olika - utom jag" den va jätte rolig, jag tyckte att det va mer stand-up än föreläsning men det kanske bara va bra. Efter så träffade jag Susse på 2 jävligt snabba öl på 55an iom att hon skulle med bussen.

På fredagen så åkte Örjan iväg å fiskade hela helgen, villket kanske va lika bra eftersom jag knappt va hemma nått i helgen. För på fredagskvällen blev det afterwork på Storan med Pernilla innan vi gick till DNA som firade 1 år, dom hade lite mingel så fick ju en annan som aldrig har tid att gå dit å prova lite skor. Mötte upp Susse, Marie å Clara senare och gick till Mörners det va kul å gå nån annanstans, jag å Clara gick hem efter 23. Det va himla skönt att inte gå ut för en gångsskull. Upp och jobba på lördagsmorgonen, slutade 16  hem och fixa iordning mig och sen sticka igen kl18 till L`orient och Viktors fest. Det va en ok kväll inte direkt jättekul och inte tråkig, nånstans mitt emellan. Kvällen slutade iallafall på Platå, spenderade mest tid i kö för att hänga in och ut min jacka. Villket jävla skämt, tog säkert 20 min för att hänga in och minst lika mycket för att hämta ut den.HAllååå!!


aja, ett ok avslut på veckan..! Plus att Örjan kom hem igår så jag fick mysa med honom igår eftermiddag och kväll! Love, love, love.. Såg nya Indiana Jones filmen, grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0