Jag, 6 år tillbaka.

Det är så himla roligt att läsa ur min dagbok på Lunastorm. Dom äldsta inläggen är från 2002, 6 år sen när jag va 16 år. Då handlade livet mest om hur tråkig skolan va, att man ville ha en pojkvän och att gå på skolans discon. I nästan varje inlägg så citerade man en låt som man tyckte passade in på hur livet kändes just den dagen och oftast så kändes ju livet som skit..

Så hur ser mitt liv ut nu då efter 6 år? Nu handlar livet mest om jobbet eller kanske ska säga jobben som jag älskar och alla underbara jobbarkompisar, jag har ju faktiskt en pojkvän (sambo) nu så det problemet är ju löst, istället för discon så går man på krogen. Så på den fronten så har inte mycket förändrats förutom att man nog festar mer nu än vad man gjorde då. Jag har fortfarande samma vänner kvar, villket är skönt vi kommer nog att hänga ihop hela livet!

Jag är nog lite mognare, lite mer självsäker, lite mer lycklig och lite tjockare än vad jag va för 6 år sen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0