Snart fredag igen!


Jaha imorn är det fredag igen, snacka om att veckorna går fort! Mamma säger att det blir ännu värre när man blir äldre, det kan jag faktiskt tänka mig. Mamma och jag har ätit lunch idag det är alltid lika mysig. Började ju inte på Newhouse förens kl 14 idag så jag hade ju lite tid på mig i förmiddags. Gjorde ett försök till att gå ut och ta en promenad imorse men va tvungen att vända och gå hem, fick världens jävla magknip,, =( Men det gick över som tur va!

Ikväll ska Örjan på personalfest, så jag blir ensam hemma. Tänkte passa på att färga håret kanske för det behövs verkligen. Behöver egentligen klippa mig oxå men jag vägrar jag vill att mitt hår ska bli långt, så fort jag klipper mig även om det bara är topparna så krullar håret upp sig och blir jättekort. Nä långt ska det bli!!

Imorn ska jag jobba på Nilson, jag ska bara jobba till 16 för en gångs skull. Annars så slutar jag alltid 19 på fredagar.. Sen är jag ledig både lördag och söndag!! Så jävla göööött! Vi får se vad som händer imornkväll vi har ju faktiskt pratat om att gå ut, eftersom det va så längesen jag va ute en fredag.. Men vi får se =)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0