Lite bilder



Från Jonas och Maries fest förr förra helgen.. =) Tuffa man kan va då!



Sara tyckte att jag va smutsig om fötterna... Nä jag skojja!!



Sara och jag från i fredags, det blev förfest hos Clara och sen en sväng till Platens. Saras och mit mission för kvällen va att "mingla" och prata med minst 5 killar. Trodde det skulle bli hur lätt som helst men vi va för fega, ha ha. Vi kom fram till mot kvällens slut att vi hade pratat med 1,5 killar. Då räknas inte dom som vi känner dock. Något att träna på. Ps kolla in min rödvins mun...




Örjan och jag letade kantareller i söndags... men vi gav upp. Hela skogen va ju gul!




Coola ljusinstallationer ner vid stångån, ser ut som en massa stora såpbubblor!

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hej!

Har lite kläder till salu om du kanske är intresserad, du kan kolla här; http://jyees89.blogg.se/category/tillsalu.html

2008-10-21 @ 11:14:48
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sara

Jasså jag hade för mig att vi inte pratade med dom för att vi inte hitta några tillräckligt snygga =)

2008-10-21 @ 19:02:29
Postat av: Elin

Ja just det, det va nog en kombination!

2008-10-27 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0