Bättre


Oj oj oj vad jag va trött på livet igår.. men idag känns det lite bättre! Igår efter jobbet va jag ute å sprang dom där kilona ska bort, efter det så städade jag hela lägenheten det tog fan 3 timmar. Örjan ska va glad att han har mig kan jag lova. Men vi har alldeles för mycket grejer för våran lägenhet, Örjans golfutrustning står tex i köket, hans fiskegrejer står i hallen. Sen har både han å jag lite problem med att ta tag i saker. Våra gardiner till sovrummet har legat i en påse i typ 4 månader utan att ha blivit upphängda, vår gammla byrå från hallen står i vårat sovrum fortfarande den ska till Örjans syster. Robbans gammla matta ligger på byrån (vi fick den men den passade inte in) Fia ville ha den men den har efter 2 månader inte hämtats. Just det får ju inte glömma Örjan baslåda till bilen, den har i typ ett år stått i vårat kök å samlat damm. Den blev stulen och Örjan fick bakrutan på bilen krossad, men vi hittade den senare i tvättstugan. Så nu står den i vårat kök det är ju logiskt!!

Det måste bli en tripp till soptippen snart!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0