Halloween

Testade Nintendo Wii i fredags, så himla kul det va.. =)  Örjan å jag kom överens om att köpa det i julklapp till oss själva. Ja det va så vi spenderade våran fredagskväll, hemma hos Per å Annelie. Det blev även ett å annat glas rödvin. Vi kom inte därifrån förens framåt kvart i 2, det var ju kanske inte så hima smart iom att jag jobbade på lördagen. Men det gick bra ändå!

Efter jobbet blev det en afterwork med tjejerna på jobbet. Den ölen gjorde susen å tog bort baksmällan, kunde bara stanna för en öl för jag va sen tvungen att skynda mig hem och fixa iordning mig inför kvällen. Buffy hade bjudit hem alla och bjöd på snittar. Ha ha! Himla gott va det iallafall. Roligaste kvällen på riktigt länge som avslutades på Platens där den årliga Halloween festen ägde rum. Å det här va ännu ett år som man inte klädde ut sig.. Fan det får bli nästa!!







Tack brudar!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0