Söndag

Igår åkte jag och Örjan ut till Tornby och köpte dammsugare, wohow.. Upphetsande va..? Vi behövde en ny för jag råkade ta sönder den gamla! Vet ni vad dammsugare kostar om man ska ha en bra? Den vi köpte kostade 1900 kr, fast Örjan hade lite rabatt via jobbet. Men med försäkringar å påsar så blev det så mycke till slut iallafall! Fy fan säger jag bara.. Hoppas den suger bra.. Ha ha!

Fy fan vad jag har köpt saker den här veckan. Skor 1200kr, skinnjacka 500kr, vinterjacka 4000 kr, damsugare 950 kr..  Örjan och jag tog en sväng på IKEA oxå snacka om att man blir sugen på att köpa nya grejer till lägenheten. Men det har vi bara inte råd med jusst nu!

Har jag sagt föresten att vi har kollat på en lägenhet i tannefors... Jätteschysst lägenhet, bra läge och relativt ny renoverad. Hoppas vi får den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0