Helg i vanlig ordning!

Ja så kom helgen. För min del inte så efterlängtad eftersom jag jobbade och inte fick någon tid till att vila upp mig på efter den hårda veckan på Nilson då alla utom jag va sjuka nångång under veckan. Jag var helt död när jag kom hem på fredagskvällen släpade benen efter mig hela vägen hem. Örjan och jag lagade mat det blev fläskfile och sånna där potatis kulor som man gör i ugnen, sallad och bearnaise sås. Mmm.. Så himla gött!! Sen kollade vi på idol och kan lova att Örjan och jag är världens bästa jury! Örjan somnade sen som vanligt och jag stannade uppe alldeles för länge som vanligt.

Va svin trött när jag vaknade på lördagen men det gick bra på jobbet och dagen gick ganska så fort. Efter jobbet gick jag , Laila och Maria till Mörners och tog en afterwork. Vi hade det så himla roligt, vi pratade om Karsten och analyserade män, blev bjudna på shots, sjöng med till Queen och drack nog 2 glas för mycket. Susse kom förbi efter jobbet och vi två gick hem till oss där Örjan, Per, Annelie och Robban väntade med ännu mer öl och nintendo Wii. En riktigt lyckad kväll som slutade ganska så blaskigt.

Vaknade och gick till jobbet för 7de dagen i rad.

Nu står man här på Newhouse den 8de dagen och ser fram emot torsdag då jag förhoppningsvis är ledig. Plus att det är min lediga helg denna vecka. Vi får se vad den helgen har att bjuda på.




The dead terrorist och jag för några veckor sen hemma hos Laila. Koko!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0