Glad idag!

Idag känner jag mig riktigt glad! =) Det beror nog på att solen tittar fram för första gången på 2 dagar.. Det tråkiga är att jag försov mig och hann inte att gå ut och gå imorse då hade jag nog vart ännu gladare. Jag ser verkligen fram emot resten av veckan, ikväll ska antagligen jag och Örjan gå på nya Bond-filmen. Jag får hoppas att jag inte börjar må illa som jag alltid gör så fort jag kliver in i en biosalong. En gång så va jag jätte nära på att spy och var tvungen att lämna biosalongen och sen dess mår jag alltid illa när jag ska gå på bio! Trög, jag vet!

Imorn så är jag ledig.. Wiii! Det ska bli så himla skönt!! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det kommer. På kvällen ska brudarna och jag gå nånstans och ta ett eller två glas vin, har knappt träffat någon sen förr förra helgen. Så det ska bli trevligt att uppdatera sig på vad alla har gjort de senaste två veckorna. Clara fyller år imorn oxå. Så på fredag är vi bjudna hem till henne på kalas...

Jag har bara en massa roliga saker att se fram emot. Det tycker jag om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0