En lång vecka!

Jag har ju inte vart lite dålig med att uppdatera den senaste veckan. Man kan kort och gott säga att jag har varit kass på det! Så en liten snabbresume på den gågna veckan...

  •  Susse och jag har vart duktiga genom att gå till simhallen och simmat i tisdags och i torsdags, på torsdagen va även Phalén med och då blev det ett par åk i vattenrutschbana. Fan va Susse skrek!! =)
  • På onsdagen hade vi personalmöte på Nilson och gick och kollade på Magnus Betner, det va så jävla kul kan jag lova!!
  • På torsdagskvällen så va jag, Susse å Laila på Mörners  och tog några öl.
  • Det blev hockey tillsammans med Örjan och Per i lördags, efter det så gick jag till Buffy där vi spelade Buzz och sjöng singstar innan vi drog till både Magnolia, Platens och Platå. Susse och jag dansade järnet på Platens och har fortfarande träningsvärk..
  • Sen har jag ju såklart jobbat i helgen också men det finns inte så mycke intressant att berätta om det. Va lite segt i söndags bara men det är ju ganska logiskt.

Snacka om att vi ser sunkiga ut. Det va vi också kan jag lova efter träningspasset på dansgolvet. Ha ha ha! Så fulla och så fula!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0