Det regnar..

Ja snacka om att det regnar och har gjort så hela förmiddagen. Så himla trist och inte alls bra för försäljningen, har det verkligen stendött idag villket inte är en så stor förendring från igår.. Står bara och får ont i ryggen och längtar efter att få komma hem till soffan.

Ikväll ska Örjan på Whiskey-provning med herrklubben villket betyder att jag faktiskt kan få min efterlängtade sushi idag, yes!! Vi får se vad man blir sugen på ikväll, är inte sugen på nåt alls nu eftersom jag nyss har slängt i mig en portion flygande jakob. Har nog aldrig ätit det förut faktiskt men det va riktigt gott... Ja så nu vet ni vad jag har ätit och kommer äta ikväll, intressant. Jag börjar bli som mamma hon ska alltid berätta om vad hon har lagat för mat när vi pratar i telefon. Men sen så saknar jag ju mammas mat så himla mycke så det gör egentligen inte så mycket.

Nä nu ska jag nog gå å svabba golven måste göra nått..

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0