Villket väder

Ja villket väder vi har fått! Helt jävla underbart!!

Igår slutade jag jobbet kl 14, Susse å Buffy kom förbi å så gick vi till Santinis å tog en snabbfika. sen skulle Susse gå å jobba. Jag å Buffy gick en sväng till myrorna å jag hittade en jättefin naturbrun skinnväska för 150 spänn, billigt tyckte jag. Sen växlade vi pengar inför Barcelona resan å så mötte vi upp Petting. Vi skulle fixa buss till Skavsta men d gick inte sådär jättebra så d blir nog bil iallafall. Karin har ju kommit hem från sin jorden-runt-resa så vi fyra satt ute på balkongen å drack bärs å rökte alldeles för många cigg! Himla mysig eftermiddag å kväll.

Jag börjar få lite resfeber inför Barcelona. Vad ska man ha mä sig, hur mycke pengar går d åt å hur ska allt få plats i resväskan? Typ sånt ligger jag å tänker på när jag ska gå å lägga mig!

Jo föresten inatt så drömde jag attt d låg en massa röda larver i min säng å vaknade å va helt livrädd. Örjan försökte lugna ner mig men d gick inte så bra. Va tvungen å tända lampan för å försäkra mig om att d inte va några där! Örjan måste tycka att jag ä konstig.. He he!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0